joi, 16 aprilie 2009

Buni ...buni...

    Lumea se transforma zilnic. Asta e clar pentru toti, sunt sigura. Ma amuzam mult cand imi auzeam bunica spunand cunoscuta replica "Pe vremea mea...nu se purtau fustele mai sus de genunchi....iar chilotii care iti acopereau dosul erau cei mai comozi...va distrugeti de tinere...va puneti ate-n cur si sarme sub tzatze...o sa ajungeti ca mine la 30 de ani..." . Mi se parea o gluma draguta al unui om drag mie, pentru ca era bunica mea si o respectam si ascultam din toate punctele de vedere.Am ajuns sa cred ca are dreptate. Nu spun ca ar trebui sa revenim la trecut (nu as avea in primul rand puterea sa schimb ceva ce si eu am devenit) , spun doar ca tind sa dau dreptate oamenilor in varsta. 

   Sa luam de exemplu solarul.Stim ca nu este sanatos dar il folosim (unele dintre noi, destul de des) pentru un aspect frumos si pentru acoperirea micilor imperfectiuni de pe zona fundului si a pulpelor.Oare mi-as mai fi cunoscut bunica daca pe vremea ei ar fi existat saloanele de bronzat? Vad din ce in ce mai mult fete "carbonizate" cu fetele devenite ca luna de pe cer (adancituri in obraji,  pori mari si deschisi, mai nou decojiri pe fata care nu pot fi ascunse nici cu tonele de fond de ten).

   Chilotii tanga sunt groaznici.Ne-am obisnuit cu ei pentru ca trebuie dar si pentru ca ajungem sa nu ii mai simtim...Mi-ar fi placut sa fie moda "fara chiloti" in schimbul panzelor subtiri care iti stau toata ziua intre buci si te freaca continuu....sau macar sa se produca un tip de lenjerie intima numita "franjuri genitale" (:-j) dintr-un material fin care sa se poata fixa doar pe partea cu organele genitale , pentru igiena.

   Vopseaua ...din nou...distruge parul in timp...nu insist pe acest subiect pentru ca sunt o fana a nuantatoarelor de par si ar fi nedrept sa critic pentru ca si eu folosesc.As avea ceva de comentat cu placa :)) ... dar ma abtin .

   Mijlocul gol in timpul unei zile de toamna ...Decolteul destupat la inceputul primaverii... Dulciurile in exces... Cluburile pline de fum si poluare fonica (sunt exemple pentru o concluzie)... si multi alti factori...ne distrug in timp...ma intreb daca o sa apuc sa imi vad nepotii :)) ...

  Hai mai mamaieee...

  Cred ca si noi o sa ajungem sa spunem aceleasi lucruri nepotilor nostrii...daca ne gandim de acum, oare cum ar ajunge lumea peste 50 de ani? Se inventeaza "franjurile genitale"?

Scrisoare catre urmatorii nepoti ....

Pe vremea meaaa...sutienul cu sarme si push-up era la moda, acum v-ati prostit cu silicoanele gonflabile...chilotii tanga erau dementiali, eram asa de sexy...acum nici nu ii mai purtati....Weekendurile petrecute cu prietenii la o bauta acasa erau niste momente frumoase...nici nu mai stiti sa traiti...v-ati prostit cu toate cluburile voastre de Oi Center (cred ca se va infiinta cam in vreo 20 de ani un club universal de fitze :)) )...ce ne mai placea sa stresam vecinii cu muzica data la maxim..Tatuajul meu a fost cel mai smecher pe vremea mea, nepoate... Vaiii...dar betiile care se lasau pe atunci...ce chef am dat in 2009..si-acum tin minte parca era ieri... Cand m-a prins politia ca eram beata si am trecut pe rosu a fost superb (asta e o inventie)...prima noapte petrecuta la sectia 9 mi-a schimbat idealurile ... Solarul e bestial , ma bucur ca s-a imbunatatit tehnologia, macar atat...e bine ca poti acum sa intri si sa te bronzezi cum vrei tu, de la culoarea portoricana pana la negrul ciocolatiu african...etc, etc...

    Nu as dori ca astea sa fie povestirile mele nepotilor mei...inca mi-ar placea sa fie promovata cultura si arta...sa imi plimb copiii , cat si nepotii prin Paris, la muzeul Luvru...sau la Roma...sau in multe locuri pe care incerc sa le vizitez si sa le cunosc mai bine...e uimitor cate minunatii sunt in lume...ma intreb din nou daca cei dinaintea noastra nu cumva erau mai destepti decat noi de au avut atatea idei si au lasat in urma lor lucruri superbe....oare cu cat inaintam in acest nou mileniu , ni se micsoreaza creierul?...nu cunosc foarte multe cauze si nu as vrea sa ma bag mai mult pentru ca as incepe sigur sa dau in penibil...pana o sa ma documentez, o sa imi tin ideile.

     Ajungem noi in pielea "eroilor" nostrii varstnici...Vom avea aceeasi atitudine fata de copiii nostri si de lumea din jur? Cum o sa reusim sa ii pastram cat de cat curati intr-o lume care pare sa prinda din ce in ce mai multa mizerie zilnic? Cum vor evolua? Cum vom evolua noi ? Vom involua? Ne vom dezvolta ca o generatie model pentru cei care vor veni? ...

    O mie de intrebari...totul o sa vina de la sine cu timpul...Timpul le rezolva pe toate si ofera raspunsurile asa cum sunt ele...dorite sau nedorite...

     Inchei aici :) Am foarte mult de citit ...vreau sa invat mai mult , pentru mine...nu pentru societate...sa mi se umfle mie creierul si sa spun: "na! intreaba-ma orice...nu spun ca stiu tot, dar trebuie sa stiu ceva !" La revedere.... 

   

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu