miercuri, 15 aprilie 2009

Goana dupa vedete

  De ce ne plac noua, femeilor , vedetele? Barbatii plini de talent pe care nu ii cunoastem chiar deloc? Sa fie oare dorinta de a avea pe cineva talentat in jurul nostru caruia sa "ii dam ordine" sau doar orgoliul nostru care ne face sa vrem ceea ce nu putem avea (sau ceva la care ajungem foarte greu)? Chiar asta-seara l-am intalnit pe Moga. Un om absolut normal. Cu nimic diferit fata de prietenul meu care pare mult mai dotat (va zic eu, cu mult mai dotat) decat "micul Mozart al Romaniei". Cand i-am zarit figura si atitudinea nu mi-a venit in minte decat "oare cine se crede?" si apoi mi-am amintit ca este vorba de celebrul producator de muzica atat de cunoscut. Odata cu acest gand mi-a venit si intrebarea. De ce femeile il vor atat de mult? Nu vreau sa ma rezum doar la el , pentru ca exista mult mai multi artisti de genul doriti de majoritatea femeilor. Orice exemplu as da, intrebarea este aceeasi...si singurul raspuns care imi vine in minte este tot acelasi...propria publicitate...nu conteaza ca omul poate nu indeplineste calitatile barbatului ideal construite in mintea femeii obisnuite, ci cat de departe poate ajunge ea cu acesta. Vaiii...el este barbatul meu ideal....bine faii femeieee...iti realizezi "visul" si la ce concluzie ajungi??? ca el nu este pentru tine ce ai dori sa fie...tocmai pentru ca este asa cum este nu poate fi asa cum vrei... Nu o sa iti acorde din timpul lui mai mult decat meseriei lui, nu o sa iti faca un trofeu pentru ca te-a intalnit si cu siguranta nu o sa renunte la cariera pe care incearca sa si-o construiasca doar de dragul tau (si daca va face toate astea, pentru ce ai mai sta cu el???:)) ). Vrei publicitate? Vrei sa te afirmi? Incearca prin propriile talente, nu din umbra unui mare artist care se dovedeste a fi (in spatele muncii pe care o "presteaza") un om la fel de normal ca ceilalti.

   N-as vrea sa divaghez, de aceea revin la "propria publicitate". Spun primul lucru la care se gandeste o femeie cand , intamplator, se intalneste cu o anumita vedeta masculina. "Wow...e el..l-am vazut la...si il stiu de la...trebuie sa ma vada...cu orice pret...". De ce? Pentru ca vreti sa fiti remarcate de cineva deja remarcat care sa faca trecerea dintre lumea voastra si lumea lui. E absurd...sunt atatea elemente care nu "se pupa"...

    Ma mai intrebam zilele trecute cum este posibil ca unele femei sa fie in stare sa faca atatea compromisuri pentru a ajunge undeva anume...Pentru ce? Intr-adevar, e mai usor sa parcurgi un drum batatorit de altele inainte pentru ca e un drum sigur catre "un potential succes" dar totusi, unde este demnitatea?? Sa o s**i cu speranta ca vei fi remarcata de cineva care bate din palme si are tot ce vrea? (din nou, ma confrunt cu mai multe ipoteze, printre care si "iluzia realitatii"). Ce-ar fi sa incerci sa-ti descoperi talentele proprii si sa vezi cat de departe poti ajunge cu ele? Spun asta pentru ca nu ma imaginez in postura de "curva" facand aceste lucruri pentru a ajunge la ceva anume.Poate acele femei au fost inzestrate cu harul "suge cu ochii inchisi pana ai sa-ti vezi visul cu ochii deschisi".

    Vedetele sunt vedete pentru ca fac ceva care ne incanta si ne fac viata mai frumoasa. Nu cred ca este normal sa le tratam ca pe niste "dumnezei". Consider ca este suficient sa ne bucuram de munca lor si de sacrificiul pe care il depun de dragul artei. Poate asta isi doresc si ei , nu? :) Eu nu ma vad vedeta admirata pana la obsesii sexuale . 

    Imi pierd energia, inspiratia si respiratia...am o mie de ganduri care ma apasa si "nu ma lasa sa zbor" ...nu mai continui ....nu am curajul , inca, sa spun tot ce simt si ce imi doresc sa scriu....las doar o parte din ce gandesc aici...acum....E de-ajuns pentru azi...poate maine voi fi mai precisa si voi reusi sa imi ordonez ideile ...sa fiu mai explicita ...e prima zi cand postez ... sper sa nu fie si ultima ...mi-e somn...Nu stiu cum sa inchei ceva ce parca nici nu am inceput...noapte buna....iar pentru cei abia treziti: o zi buna ! :*

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu